Alla dessa bekymmer

Alla dessa tjejbekymmer
Hmm... Den här kursen är verkligen svår!
Förutom lärarinnorna som är snygga så finns där också två tjejer som är snygga!
Den ena tjejen är som om hon kommer från en kvinnlig planet och aldrig mött killar förut! Hon kan inget om killar och hon är svår att prata med men eftersom hon är på det sättet så skulle hon passa mig perfekt! Det svåra är följande: Om jag flirtar med den tjejen så börjar en annan tjej att flirta med mig och den här tjejen förstår inget av flirten! Den andra tjejen visar rumpan och allt möjligt och den här tjejen förstår inte vad jag menar eftersom hon kommer från en kvinnlig planet!
Hon från den där kvinnliga planeten tänker man skulle vara en sådan där tjej som läser sagor för en om man är 3 cm lång och hälsar på hos henne! Liksom att hon inte förstår eller som att hon bara luras! Tänk om hon luras! Oj, sådana tankar är attraherande!
Men annars så är hon väldigt gullig, trygg och man tänker att hon liksom alltid är där för en om man har henne som tjej! Sådant kan också attrahera mig som man!
Jag vet bara inte hur jag skall få kontakt med henne! Det känns som ett uppdrag för SETI!
Vi får se hur det går!
Hmm... Den här kursen är verkligen svår!

Hmm... Den här kursen jag går är verkligen svår!

Förutom lärarinnorna som är snygga så finns där också två tjejer som är snygga!

Den ena tjejen är som att hon kommer från en kvinnlig planet och aldrig mött killar förut! Hon kan inget om killar och hon är svår att prata med, men eftersom hon är på det sättet så skulle hon passa mig perfekt! Det svåra är följande: Om jag flirtar med den tjejen så börjar en annan tjej att flirta med mig och den här tjejen förstår inget av flirten! Den andra tjejen visar rumpan och allt möjligt och den här tjejen förstår inget av vad jag menar eftersom hon kommer från en kvinnlig planet!

Denna tjej från den där kvinnliga planeten tänker man är en sådan där tjej som läser sagor för en om man är 3 cm lång och hälsar på hemma hos henne! Liksom att hon inte förstår eller som att hon bara luras! Tänk om hon luras! Oj, sådana tankar är attraherande!

Men annars så är hon väldigt gullig, trygg och man tänker att hon liksom alltid är där för en om man har henne som tjej! Sådant kan också attrahera mig som kille!

Jag vet bara inte hur jag skall få kontakt med henne? Svårt, och den andra tjejen är snygg och visar rumpan, det är också svårt! En gullig rumpa!

Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0