Bland rumpor och sex

Jo, givetvis så är fantasin om att jag är 3 cm lång och går omkring på tjejers rumpor förbjuden! Jag brukar ofta tänka att tjejen sover där jag går omkring på tjejens rumpa. Ibland tänker jag att tjejen vaknar och att det blir svårt att förklara för tjejen om varför man finns på hennes rumpa och är 3 cm lång i min fantasi! Jag vet inte hur tjejer skulle reagera på sådant i verkligheten? För att se om det fanns VANLIGA tjejer som visade rumpan på internet så letade jag därför överallt efter rumpor! Det stod på vissa sexsidor att filmerna var amatörfilmer så jag kollade där om det var vanliga tjejer och killar som var där på filmerna! Två filmer kommer jag bra ihåg och vi går därför in på dem filmerna! De två sexfilmerna är påkostade! Skulle vi jämföra denna blogg med dem filmerna så är det som om att jag skulle lägga ut 1 miljon kronor på en blogg om vanliga tjejers rumpor och att jag är 3 cm lång i fantasin! Man kan ju önska att den här bloggen blir så stor, men redan där så spricker idén om att det är vanliga amatörfilmer! 1 film är om en skönhetsbutik där 3 tjejer låtsas våldta en 4:e tjej genom att lura henne att dem bara skall göra en skojfilm om skönhetsvård. Den andra filmen är att en tjej ligger och sover och att då två tjejer kommer och har sex med henne. Den filmen som var mest attraktiv var den när två tjejer har sex med en tjej som sover och detta för att den tjejen som sov var bortvänd från kameran och att dem därför hade hittat en statist som vågade visa en vanlig tjejrumpa! Filmen bygger på att tjejen är lurad av filmteamet att ligga där för en vanlig film och att hon därefter blir påsatt av två tjejer! Inte särskilt troligt att tjejer går på sådant på riktigt! Vissa killar tror att tjejer är så korkade men på riktigt så förstår tjejer sådant på en gång om vad det skall bli för film där! Men det att tjejen som sov hade en vanlig tjejrumpa var kul! Det tyckte jag var attraktivt med filmen, att hennes rumpa var en vanlig tjejrumpa! Filmen med skönhetsbutiken är att filmen visar att tre tjejer kommit överens om att lura den fjärde tjejen till lesbiskt sex! Tja, jag tror inte att man går på sådant som tjej! Ungefär som att jag som kille skulle gå på något sådant och det gör jag ju inte för så lättlurad är man ju inte! Tjejerna har alltid rakade kroppar och ofta ringar i fittan! Jag skulle bli väldigt förvånad om jag var 3 cm lång och upptäckte att tjejen jag går omkring på har ring i fittan och är helt slätrakad överallt, jag brukar ofta tänka att tjejer har hår på fittan när jag tänker att jag går omkring på en tjejs rumpa! Tjejerna i skönhetsbutiken är alla väldigt smala och det är nästan aldrig någon tjej med en vanlig tjejrumpa i någon av amatörfilmerna! Hur vanligt är det att en tjej går och straffar sin tjejkompis med tjejsex på 0 till 100? Jag tror 0! Jag har varit ihop med tjejer och vid ett tillfälle så var det att jag besökte hennes tjejkompis och att denna helt plötsligt tog av sig kläderna och visade sig i en tunn nattklänning för mig! I en sådan film skulle min tjej säga: - Nu får det vara nog, nu går jag och straffknullar den slynan! Min tjej sa ungefär: - Fan i helvete för dig, det är ditt fel att hon tog av sig kläderna! Därefter så hade min tjej funderat ut att jag gillade hennes tjejkompis rumpa vilket ledde till flera veckors vrede mot mig från min tjejs sida! När hon därefter kommit över vreden mot mig så blev hon allt mer arg på sin tjejkompis, nästan så att hon tänkte slå till henne! Men ibland undrar jag vad en tjej skulle säga på riktigt om hon vaknade och hittade mig där på hennes rumpa som 3 cm lång kille! Skulle hon bli arg? Vad skulle egentligen ske? Sådana fantasier tycker jag känns mer kul på något sätt! För då är det mer vanliga tjejer och vanliga tjejers tankar om sin egen kropp! Tycker ni andra att en sådan tanke också är attraktiv om rumpan och en 3 cm lång kille? Vad tycker ni tjejer om sexfilmerna? Jag tänker ibland att ni tycker att dem är tråkiga? Skulle ni tycka att det var mer roligt med en sådan här sida om sex på internet? För fantasin att killen är 3 cm lång är ju nästan lika verklig som fantasierna om att det är vanliga tjejer i sådana filmer! Alltså, fantasi som fantasi! Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0