Den vanliga tjejen

Oj, så jobbigt det var med den vanliga tjejen som jag mötte igår! Hon har liksom fastnat i mitt minne!

Hon var liksom så glad och spontan och därefter så hade hon en sådan rostig bil och var så vanlig! En sådan tjej kan liksom bara knocka mig och därefter så finns dem inom en, hon var så mjuk i sitt sätt och hennes vanliga bil och allt annat gjorde henne så naturlig. Som att hon sitter där vid ett köksbord och går omkring i sitt vanliga liv till tonerna av Philip Glass.

Jag förstår inte varför jag upplever det så för vi möttes ju enbart en kort stund och hennes sätt varade endast några minuter. Men hon kändes så fulländad på något sätt! Kom från ridhuset i ridkläder och åkte i en sådan skruttig bil!

Hon var trevlig!

Sådana här tankar kan jag ha mycket förutom att jag vandrar omkring på tjejens rumpa som 3 cm lång kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0