En livlig skoldag

Det här med att fantisera om att man är 3 cm lång och vandrar omkring på tjejers rumpor är något som man kan hålla på med hela dagen!

Idag var jag på en föreläsning om positivt tänkande!

De två lärarinnorna är attraktiva och har en del att säga till om på kursen och sådant tycker jag är upphetsande. En av kvinnorna är ljus och har ett bestämt sätt och den andra kvinnan är färgad i håret och är lite blyg till sin person. De två kvinnorna kompenserar varandra bra och allt känns väldigt attraherande när man är där på föreläsning. Man kan tänka att sådana kvinnor får bestämma över en på ett sexuellt sätt och det gör en upphetsad.

Men jag brukar ibland också tänka att jag vandrar omkring på någon av deras rumpor som en 3 cm lång kille! WOW, sådant tycker man är farligt men man kan samtidigt tänka att sådana kvinnor är mer psykiskt medvetna än andra tjejer eftersom ämnet är psykologi! Att dem trixar med det omedvetna hos mig och att man därför har det svårt på deras rumpa! Man verkligen önskade att man fick se deras rumpa i verkligheten.

WOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0