En sådan snygg tjejrumpa

Idag mötte jag en tjej som såg så där smal ut men som därefter har en liten större rumpa. Sådana tjejer brukar alltid vara oroliga att man skall titta på deras rumpa och tycka att den är stor och att man inte skall gilla en sådan rumpa som kille.

Men jag verkligen älskar sådana RUMPOR! WOW, man blir helt svettig och gör allt för att inte titta på hennes rumpa eftersom hon då tror att man inte gillar rumpan! Oj, så vacker rumpa hon har tänker man!

Jag brukar fantisera att jag är 3 cm lång och ligger och tittar på stjärnorna från en sådan rumpa! Så blir rumpan som en stor kudde. Därefter så tänker jag att en sådan rumpa är ju livsfarlig! Det blir ju svårt att ta sig upp igen från rumpan om man har trillat ner i rumpan och måste komma upp ur rumpan igen.

Oj, en sån snygg tjejrumpa! Den behöver hon inte gömma.... Så mycket kul man skulle kunna göra inifrån den rumpan. Hon skulle bli helt rumpfixerad efter det.

En lycklig död om man är 3 cm lång kille på hennes rumpa! Den sista tiden i livet fylldes med lycka och sådant är inte alla förunnat.

Man skulle bara bli ett gelehallon efter ett tags knådande mellan musklerna inne i rumpan! Och tänk om det luktar så där starkt inne i rumpan och man inte kan ta sig ut igen... Så säger hon efter ett tag: Det var en kille som var 3 cm lång som ramlade ner i min rumpa för ett tag sedan men nu så är han försvunnen.

Tankarna blir många om var en 3 cm lång kille....

WOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0