En sådan underbar dag igår

Först när jag var ute igår och gick på stan så mötte jag en vacker 20 årig tjej. Hon hade små fräknar och såg ut som en vacker brunett. När hon såg att jag tittade på henne så blev hon jätteglad. Hela hennes ansikte uttryckte lycka och därefter så log hon mot mig med ett avslappnat leende.

Oj, så  lycklig jag blev när hon log mot mig  : )

En sådan tjej skulle man kunna springa iväg med och göra allt med, bara tanken gör en kåt! En sådan vacker tjej som blir så glad är så att man nästan gråter av lycka som kille! Oj, så fin hon var och hennes rumpa var så vacker också så att jag skulle kunna fantasier om att jag var 3 cm lång vandrandes omkring på hennes rumpa i flera år framåt.

En helt fantastisk tjej!

Därefter så kom jag på ett bra sätt att lansera min nya internetsida! Jag gick därför till där jag studerar på en kurs för där finns en kostexpert som jag kan ha användning av! Han ser bra ut och fungerar bra som kostexpert! När jag frågade min lärarinna om hans e-post så blev hon mycket glad kunde man se. Man upptäcker det på att hon lägger upp det ena benet över det andra benet så att låren spänns! WOW! Tänk att få vara fångad där inne mellan hennes ben om man var 3 cm lång, då skulle man kunna killa henne på klitoris när hon lägger benen i kors! Och hennes rumpa ser helt vådlig ut när hon gör på det särttet! Som att man som 3 cm lång går in där mellan benen och att hon därefter trycker upp en i rumpan, en svår och krånglig rumpa! Sådana tankar kommer så plötsligt när lärarinnan gör på det sättet med benen. Man blir helt yr och så får man tänka så att ingen ser att man tittar på hennes rumpa! Men oj en sådan vacker lärarinna jag har när hon blir glad. WOW!

Det var en väldigt lyckad dag igår!   : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0