I tjejers rumpor

I tjejers rumpor
När man är 3 centimeter lång som i min fantasi så kan jag tänka mig att det är smutsigt i den stora tjejens rumpa! Sådant tycker jag inte gör något! Ibland tänker jag att jag går ner i den stora vackra tjejrumpan och utforskar den inifrån som att jag är i en stor varm grotta. Jag tänker att det måste killa för tjejen när jag går omkring hennes håla som en tre centimeter lång kille och tänker att tjejer har många känselspröt kring stjärthålet.
Vill jag vara riktigt kinky så tänker jag ibland att jag har med mig en tjejkompis som också är 3 centimeter lång och går omkring på den vackra stora tjejens härliga rumpa! Jag har haft tjejkompisar som är riktiga lesbiska tjejer så jag tänker att det är en sådan tjej. Det roliga när man är fler är att man kan prata med varandra om den stora tjejens rumpa! Man kanske till och med råkar ramla ner i rumpan när tjejen killar sig på rumpan.
För som 3 cm lång så blir den vackra stora tjejen överväldigande och vacker! Hon blir lite farlig och det är också upphetsande.
När man är 3 centimeter lång som i min fantasi så kan jag tänka mig att det är smutsigt i den stora tjejens rumpa! Men sådant tycker jag inte gör något!

Ibland tänker jag att jag går ner i den stora vackra tjejrumpan och utforskar den inifrån som att jag är i en stor varm grotta. Jag tänker att det måste kittla för tjejen när jag går omkring runt hennes håla som en tre centimeter lång kille och tänker att tjejer har många känselspröt kring stjärthålet.

Vill jag vara riktigt kinky så tänker jag ibland att jag har med mig en tjejkompis som också är 3 centimeter lång och går omkring på den vackra stora tjejens härliga rumpa! Jag har haft tjejkompisar som är riktiga lesbiska tjejer så jag tänker att det är en sådan tjej. Det roliga när man är fler är att man kan prata med varandra om den stora tjejens rumpa! Man kanske till och med råkar ramla ner i rumpan när tjejen killar sig på rumpan.

För som 3 cm lång så blir den vackra stora tjejen överväldigande och vacker! Hon blir lite farlig och det är också upphetsande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0