Jasså, är Gry Forsell tråkig?

Jag fick omtalat här att Gry Forsell är gnällig och tråkig men ser bra ut!

Ja, sådana tjejer tycker man inte är kul som kille!

Jag får tänka på någon av dem andra tjejerna istället   : )

Det är fördelen med att fantisera!

Man känner ju inte alla tjejer som man fantiserar om att man är 3 cm lång och går på deras rumpa! För det finns ju många tjejer som är hur tråkiga som helst och sådana tjejer drar man sig för som kille! Tjejen som skuldbelägger killen för sina egna behov, hon som alltid ser allt helt negativt och tjejen som aldrig älskar killen är sådant man inte tycker är attraktivt!

Det tänker jag mig att många killar tänker och inte bara jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0