Min rumpa och min fantasi!

Hej allihopa  : )
Jag tänker skriva om tjejers rumpor eftersom detta tycks vara något som är helt förvirrat på internet!
Jag sökte efter rumpor på internet och jag kunde nästan inte hitta något inlägg eller bild som var normal och sexig på internet. Antingen så var det en anorektisk tjej som visade min rumpa och påstod sådan rumpa som stor eller så var det sådana som gjorde vulgära skämt om rumpor. Om det inte var sådant om rumpor så var det hemska filmer med tärda barn som pratade om rumpor - rena skräckfilmen tyckte jag som gillar tjejers rumpor!
Här är jag:
Här är min rumpa:
Nej, jag rakar inte min rumpa och nej bilden är inte från när jag var 13 år gammal! Min helt vanliga rumpa!
Jag har haft en fantasi om tjejers rumpor sedan jag var 12 till 13 år gammal! Fantasin är att jag är 3 cm lång och går omkring på tjejens kropp och sedan tittar på hennes rumpa!
Sådana här rumpor tänker jag på då:
WOW, så farligt med en sådan rumpa!!!!    : )
Jag tycker det är alldeles för lite med sådana normala rumpor på internet! Är det farligt att visa rumpan på internet om man är tjej?
Jag älskar tjejer och med tjejer så kommer deras rumpor!
Så nu har jag visat min rumpa så nu får ni visa er rumpa   : ) Och ingen dum rumpa eller något stackars barn! Utan er helt vanliga tjejers rumpor!
Jag tycker mycket om era rumpor  : )
Hej allihopa  : )
Jag tänke här skriva om tjejers rumpor eftersom detta tycks vara något som är helt förvirrat på internet!
Jag sökte efter rumpor på internet och jag kunde nästan inte hitta något inlägg eller bild som var normal och sexig på internet. Antingen så var det anorektiska tjejer som visade min rumpa och påstod att sådan liten rumpa var stor eller så var det sådana som gjorde vulgära skämt om rumpor. Om det inte var sådant om rumpor så var det hemska filmer med tärda barn som pratade om rumpor - rena skräckfilmen tyckte jag som gillar tjejers rumpor!
Här är jag:
Jag
Här är min rumpa:
Min rumpa
Nej, jag rakar inte min rumpa och nej bilden är inte från när jag var 13 år gammal! Min helt vanliga rumpa!
Jag har haft en fantasi om tjejers rumpor sedan jag var 12 till 13 år gammal! Fantasin är att jag är 3 cm lång och går omkring på tjejens kropp och sedan tittar på hennes rumpa!
Sådana här rumpor tänker jag på då:
Snygg rumpa
WOW, så farligt med en sådan rumpa!!!!    : )
Jag tycker det är alldeles för lite med sådana normala rumpor på internet! Är det farligt att visa rumpan på internet om man är tjej?
Mina fantasier om tjejers rumpor är att jag ligger och tittar på stjärnorna på tjejens rumpa när jag är 3 cm lång och kanske ibland tittar ner i tjejens rumpa (sådant kanske är farligt när man är 3 cm lång  : )
Jag tycker att min fantasi är för att jag gillar tjejer och tycker att deras rumpor är vackra! Varför hittar man inte sådant på Internet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0