På äventyr

Jag fantiserar inte bara om att jag tittar på tjejers rumpa när jag är 3 cm lång och vandrar omkring på deras kropp om natten när dem sover.


Ibland fantiserar jag om att jag gå ner mitt mellan benen på tjejen och killar henne på klitoris! Då tänker jag att det blir helt fuktigt där nere i hennes grotta mellan benen! Så fuktigt så att man kan simma där inne och känna hur hennes muskler masserar en.

Även detta inne hos en tjej måste ju vara farligt om man är 3 cm lång som kille tänker jag! Men jag tänker att tjejen tycker att sådant är kul eftersom det blir en sådan konstig upplevelse med att en sådan liten kille vandrar där inne hos henne. Och där inne hos henne kan man därefter vara när hon sen kör omkring i sin lilla rostiga bil och gör sina vanliga ärenden på stan. För det skulle kännas så omslutande härligt kvinnligt på något sätt. Så intimt att få höra hennes röst från utsidan och bara ligga där inne i vulvan och vara kär. Och så har man ju alltid det att man kan killa henne på klitoris om man får det tråkigt där inne, eller utforska längre in.

Jag vet inte vad tjejer tänker om sådant men tänk er att ni går omkring och bär någon där nere i vulvan! Att någon ligger där nere och ibland plötsligt börjar killa er på klitoris! Jag skulle tycka att det var helt underbart att vara där! För tjejers röst låter så härliga när rösten kommer från utsidan och man ligger där inne i en mjuk grotta.

För sådana tankar har jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0