Små flickor och vanliga tjejer

Små flickor och vanliga tjejer
Detta med att tycka om tjejers rumpor har sina problem!
Många äldre kvinnor kan tänka att man vill ha en sådan ung flicka som möjligt för att som 3 cm lång kille få gå omkring på denna stora unga flickas rumpa! Att man som äldre kille vill ha en ljushårig liten 14 årig flicka för att få gå omkring på hennes rumpa i fantasin.
För att slippa denna fundering så tänker jag här berätta om hur jag fantiserar om mig själv på tjejens rumpa när jag i fantasin är en 3 cm lång kille.
Många små flickor växer upp i trygga hem i Sverige. Ibland så vill den lilla 14 åriga flickan gör något farlig, precis som jag när jag fantiserar om det farliga att vara 3 cm lång på någon sovande snygg tjejs rumpa! Jag kan förstå det farliga och visst så upplever jag det som roligt när någon sådan liten flicka gör sig till för mig. Sådana små flickor följer uteseendemässigt normen i vårt samhälle och samhället menar att jag som äldre kille skall ta mitt ansvar inför flickan känslor. Jag kan ibland flirta tillbaka och om flickan då blir glad så blir även jag mycket glad, man känner sig uppskattad av någon som är ung och gullig.
Men när jag fantiserar om att jag promenerar omkring på en tjejs rumpa som 3 cm lång så brukar ofta tjejen vara i 20 till 30 års åldern, ibland äldre. Jag brukar nämligen tänka att den stora tjejen är sofistikerad när jag går omkring på hennes rumpa! För det är ju farligt att gå omkring på hennes rumpa när hon är så stor och man själv bara är 3 cm lång. Jag fantiserar ibland att jag går där och pratar med min lesbiska tjejkompis som också är 3 cm lång (som i den kommande fantasin) utan vetskap att den sovande stora tjejen egentligen har vaknat och i smyg ligger och lurpassar på vad vi som är små tänker göra på hennes rumpa. Att hon har funderat ut en listig plan som hon tänker sätta i verket när vi minst anar det.
För den fantasin så krävs det att tjejen är lite äldre!
Vissa killar menar då att tjejer inte är så smarta och att detta med ålder inte har någon betydelse! Vissa killar kan mena: Min tjej använde hela mitt kreditkort förra veckan och förstod inte alls varför hon inte fick handla så mycket för mitt kreditkortet!
Jo tjejer, ni vet och jag vet hur smarta sådana tjejer egentligen är:
Som jag skrev så blev min flickvän arg när hennes tjejkompis visat sig i nattlinne för mig! Hur smart var det? Hur tvingad kände jag mig att göra sådant som en kille skall göra när hon gjorde så mot mig? Väldigt tvingad! Nästan så tvingad så att jag inte kunde göra något annat än att ta av henne nattlinnet och ha sex med henne!
Så här var det:
Jag höll på att bli rånad ute på gatan och tog min tillflykt till min tjejs väninna! Jag känner mig dum eftersom hon tycker att min berättelse låter konstig om att jag varit jagad och nästan nerslagen! Hon menar att jag ändå får vara hos henne och hon bjuder mig på kaffe och kakor! Jag kom klockan åtta på kvällen och klockan tio över åtta så står hon helt plötslig framför mig i ett kort nattlinne! Hon har haft det mycket jobbigt under dagen och tänkte gå och lägga sig tidigt. Hon står en meter ifrån mig och ställer sig lite bredbent och sträcker huvudet och armarna mot taket. Hennes lår är fylliga och man kan tydligt se vulvan och att hennes stjärtmuskler spänns på en kropp utan trosor! Hon står en lång stund och sträcker sig och en tanke far då genom mitt huvud: Det måste ju komma som en härlig chock om man i en sådan ställning helt plötsligt får massage under nattlinnet! En sådan chock man kan få som kille om man helt plötsligt känner att en tjej kommit ner i ens byxor och håller ett stadigt tag om ens snopp! Den liksom växer spontant och man har svårt att få bort tjejens hand eftersom man blir överraskad och fylld med en massa förvirrade tankar! Och när man spänner kroppen så som hon gjorde så blir den härliga upplevelsen starkare när något sådant sker, hon skulle bli helt förvirrad tänkte jag!
Därefter kom tanken, aj fan också! Om jag inte har sex med henne så kommer hon att ringa min tjej och säga: Din kille var här hemma hos mig och vi hade det så roligt men därefter så fick jag en sådan ångest! Det gör väl inget att din pojkvän var här?
Om jag gör något så kommer hon inte att säga något men hon kommer därefter alltid att insinuera ett förhållande mellan oss till min tjej! Min tjej kommer att bli osäker och hon kommer att utnyttja det som skett mellan oss.
Dessutom, jag kan ju inte säga till min tjej när jag kommer hem att jag var hos hennes tjejkompis och att jag funderade på att ge henne en massage mellan benen och att allt blivit så konstigt hemma hos hennes tjejkompis! Min tjej skulle aldrig gå med på att sådant kan ske utan att jag var den skyldige!
Så ni förstår hur farligt det kan bli om man är 3 cm lång och går omkring på en tjejs rumpa! Det kan bli livsfarligt och allt möjligt som man själv inte kunde tänka ut skulle kanske ske! Det behövs då en äldre tjej för sådana fantasier!
Detta med att älska tjejers rumpor har sina problem!

Många äldre kvinnor kan tänka att man vill ha en sådan ung flicka som möjligt för att som 3 cm lång kille få gå omkring på denna stora unga flickas rumpa! Att man som äldre kille vill ha en ljushårig liten 14 årig flicka för att få gå omkring på hennes rumpa i fantasin.

För att slippa denna fundering så tänker jag här berätta om hur jag fantiserar om mig själv på tjejens rumpa när jag i fantasin är en 3 cm lång kille.

Många små flickor växer upp i trygga hem i Sverige och blir trygga ljushåriga flickor. Ibland så vill den lilla 14 åriga flickan gör något farlig, precis som jag när jag fantiserar om det farliga att vara 3 cm lång på någon sovande snygg tjejs rumpa! Jag kan förstå det farliga och visst så upplever jag det som roligt när någon sådan liten flicka gör sig till för mig. Sådana små flickor följer uteseendemässigt normen i vårt samhälle och samhället menar att jag som äldre kille skall ta mitt ansvar inför flickan känslor. Jag kan ibland flirta tillbaka och om flickan då blir glad så blir även jag mycket glad, man känner sig uppskattad av någon som är ung och gullig.

Men när jag fantiserar om att jag promenerar omkring på en tjejs rumpa som 3 cm lång kille så brukar ofta tjejen i min fantasi vara i 20 till 30 års åldern, ibland äldre. Jag brukar nämligen tänka att den stora tjejen är lite mer sofistikerad än en 14 årig flicka när jag går omkring på hennes rumpa! För det är ju farligt att gå omkring på hennes rumpa när hon är så stor och man själv bara är 3 cm lång. Jag fantiserar ibland om att jag går där och pratar med min lesbiska tjejkompis som också är 3 cm lång (som i den kommande fantasin) utan vetskap om att den sovande stora tjejen egentligen har vaknat och i smyg ligger och lurpassar på vad vi som är små tänker göra på hennes rumpa. Att hon har funderat ut en listig plan som hon tänker sätta i verket när vi minst anar det.

För den fantasin så krävs det att tjejen är lite äldre!
Vissa killar menar då att tjejer inte är så smarta och att detta med ålder inte har någon betydelse! Vissa killar kan mena: Min tjej använde hela mitt kreditkort förra veckan och förstod inte alls varför hon inte fick handla för så mycket för mitt kreditkortet!

Jo tjejer, ni vet och jag vet hur smarta sådana tjejer egentligen är:

Som jag skrev så blev min flickvän arg på mig när hennes tjejkompis hade visat sig i nattlinne för mig! Hur smart var det? Hur tvingad kände jag mig att göra sådant som en kille skall göra när hon gjorde så mot mig? Väldigt tvingad! Nästan så tvingad så att jag inte kunde göra något annat än att ta av henne nattlinnet och ha sex med henne!
Så här var det:

Jag höll på att bli rånad ute på gatan och tog min tillflykt till min tjejs väninna! Jag känner mig dum eftersom hon tycker att min berättelse låter konstig om att jag varit jagad och nästan nerslagen! Hon menar att jag ändå får vara hos henne och hon bjuder mig på kaffe och kakor! Jag kom klockan åtta på kvällen och klockan tio över åtta så står hon helt plötslig framför mig i ett kort nattlinne! Hon har haft det mycket jobbigt under dagen menar hon och tänkte därför gå och lägga sig tidigt. Hon står en meter ifrån mig och ställer sig lite bredbent och sträcker huvudet och armarna mot taket. Hennes lår är fylliga och man kan tydligt se vulvan och att hennes stjärtmuskler spänns på en kropp utan trosor! Hon står en lång stund och sträcker sig och en tanke far då genom mitt huvud: Det måste ju komma som en härlig chock om man i en sådan ställning helt plötsligt får massage under nattlinnet! En sådan chock man kan få som kille om man helt plötsligt känner att en tjej kommit ner i ens byxor och håller ett stadigt tag om ens snopp! Den liksom växer spontant och man har svårt att få bort tjejens hand eftersom man blir överraskad och fylld med en massa förvirrade tankar! Och när man spänner kroppen så som hon gjorde så blir den härliga upplevelsen starkare när något sådant sker, hon skulle bli helt förvirrad tänkte jag!

Därefter kom tanken, aj fan också! Om jag inte har sex med henne så kommer hon att ringa min tjej och säga: Din kille var här hemma hos mig och vi hade det så roligt men därefter så fick jag en sådan ångest! Det gör väl inget att din pojkvän var här?
Om jag gör något så kommer hon inte att säga något men hon kommer därefter alltid att insinuera ett förhållande mellan oss till min tjej! Min tjej kommer att bli osäker och hon kommer att utnyttja det som skett mellan oss.

Dessutom, jag kan ju inte säga till min tjej när jag kommer hem att jag var hos hennes tjejkompis och att jag funderade på att ge henne en massage mellan benen och att allt blivit så konstigt hemma hos hennes tjejkompis! Min tjej skulle aldrig gå med på att sådant kan ske utan att jag var den skyldige!

Så ni förstår hur farligt det kan bli om man är 3 cm lång och går omkring på en tjejs rumpa! Det kan bli livsfarligt och allt möjligt som man själv inte kunde tänka ut skulle kanske ske! Det behövs då en äldre tjej för sådana fantasier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0