Tjejer och deras sätt

Fantasin att jag är 3 cm lång och går omkring på tjejernas rumpor har många invecklade steg! Man tänker hur skulle sådant kunna ske? Man kanske uppfinner en förminskningsmaskin eller så kanske man får en förminskningsmaskin av ett UFO! Tänk vad tjejerna skulle bli förvånade om man visade upp för dem att man kunde förvandla sig själv till 3 cm lång! Därefter börjar man undra vad tjejerna skulle göra då, och tänk om man inte kan förvandla sig till stor igen för innan det gått två till tre timmar! Man undrar vad som skulle ske?

När jag ser mig själv på foton från tiden när jag började fantisera om tjejers rumpor så ser jag vacker ut! Många trodde att jag var filmskådespelaren från filmen The Newer ending story! Jag såg ut som honom när dem spelade in första filmen! Många som jag då fantiserade om var tjejer i 30 års åldern! Det kändes tryggast att fantisera om sådana tjejer då som var i 30 års åldern! Ja, vad skall man tycka om sådant och vad hade sådana kvinnor tyckt om att sådant skulle ske med en 3 cm 14 åring på deras rumpa?

När jag var 14 så mötte jag en gullig ljushårig flicka i min egen ålder som var chefens älskade dotter och därefter har jag mött många tjejer vilka jag haft kompiskontakter med!

Här är några roliga tjejer:

Jag flyttade långt hemifrån när jag var 23 år gammal! Jag fick hemlängtan och en av flickorna på internatet bad mig då att komma till hennes rum! Hon lät mig ligga med ryggen mot henne och hon killade mig försiktigt på ryggen och berättade för mig om saknaden till sin framgångsrike far! Hur han bara hade dött och hur hon som jag då haft en form av hemlängtan till en far som inte längre fanns! Jag gillade henne och min hemlängtan försvann! Hennes sorgliga berättelse om sin fars begravning öppnade på något sätt upp en dörr till livets förgänglighet och att man skulle leva här och nu och inte sörja det som inte fanns eller inte kunde finnas längre! Fantastiskt bra tyckte jag då!

Månaderna efter detta sängmöte med denna tjej så mötte jag min tjej som led av svår svartsjuka! Vid ett tillfälle så satt min tjej och pratade med mig och frågade då: Hur klarar du av att inte få hemlängtan?

Jag visste inte att hon var så svartsjuk då och berättade därför glatt om tjejen som killat mig på ryggen och berättat om den rörande historien om sin döda far! Min tjej bleknade fullständigt och ett djupt mörker tonade upp sig i hennes ögon! Och när därefter den tjejen frågade mig om inte jag kunde komma till henne och killa henne på ryggen så sa jag nej! Min kompis adelsmannen följde istället med henne in på rummet och efteråt så hutade han med fingret åt mig och sa till mig: Det var du som skulle ha varit där! Man får inte svika tjejerna Patrik, men nu har jag gjort mitt bästa! Man blev alltså tillrättavisad när man inte låg i tjejens säng.

Den tjejen jag senare var kompis med var en tjej som jag ibland fantiserar om att hon är med mig som 3 cm lång på någon tjejs rumpa! Inte för att hon är lesbisk som min andra tjejkompis utan för att hon var en sådan tjej som vill vara mig nära och inte bryr sig om tabun!

Den tjejen var väldigt nära mig! Hon kramade mig när jag var ledsen och gjorde allt för att gruppen skulle se mig som intressant! Hon är en sådan tjej som man som kille vill ha i sin närhet. Hon gör allt för killen vilket man älskar hos henne som kille. Därefter så är hon genialisk som tjej och är mycket flitig och duktig på alla områden. Men en kväll så var hon ledsen! Det var höstmörkt ute och det var nästan tomt på korridoren där hon bodde! Hon avskydde ensamheten sa hon och jag kände mig lycklig över att få hjälpa henne som hon hjälpt mig och alla oss andra i gruppen! Hon menade att hon kunde vara lycklig om jag kom till hennes rum och delade hennes säng med henne tills hon somnade. Hon menade att inget farligt skulle ske och att jag inte behövde vara rädd! Det skulle inte ske något farligt på hennes rum sa hon. Hon tog min arm och ledde mig fram till sängen och jag fick där känna hennes rumpa! Den var kraftig och vältränad men ändå en tjejrumpa. Men man borde nog ha varit rädd där i mörkret.  För något höll där på att ske som inte får ske! Sådant som man inte kan prata om som med tjejen jag i föregående inlägg skrivit om där jag tagit min tillflykt till henne och som därefter stod med ett nattlinne framför mig i sitt kök där jag satt på en stol i lagom höjd för att titta rakt in i hennes rumpa och vulva!

Så vissa tjejer tänker man att man kan ta med som 3 cm lång på sin promenad på tjejers rumpor och man funderar ibland vad tjejer tycker om sådana idéer?

Men med tanke på tjejers sätt så blir själva tittandet och vandrandet på tjejers rumpor en farofylld tanke för om man bara skulle vara 3 cm lång som kille! Rumpan och vulvan med alla känsloceller blir klart exponerad. Tänk, det skulle se ut som grottor för en 3 cm lång person och tänk vad mjukt det skulle vara att gå på en tjejs rumpa! Härlig tanke tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0