Vilken tjejs rumpa har jag aldrig fantiserat om

Vissa tjejer tror att det är av stor betydelse hur rumpan ser ut med mina fantasier att jag är 3 cm lång och går omkring på deras rumpa!

Nej, stor rumpa roligt och vanlig tjejrumpa roligt!

Men det är en tjej som jag aldrig har fantiserat om hennes rumpa och det är för att jag blev så himla rädd för henne!

Hon såg ut som en ängel när vi möttes innan julen! Hon hade glitter i håret och när hon såg mig så fick jag hennes glitter! Hon var mjuk och när vi skulle lämna varandra på kvällen så misstolkade hon en gest från mig och kramade mig därefter länge.

Så här såg ungefär tjejen ut:
http://www.google.se/imgres?q=vackra+tjejer&hl=sv&tbm=isch&tbnid=d5pyEGrkafEHnM:&imgrefurl=http://kristys.blogg.se/category/allmant-4.html&docid=zwuaBPfr_vldHM&w=336&h=427&ei=DJBJTvLlN9DEsga08OHKBw&zoom=1&iact=hc&vpx=681&vpy=257&dur=9604&hovh=253&hovw=199&tx=136&ty=145&page=2&tbnh=147&tbnw=116&start=36&ndsp=34&ved=1t:429,r:31,s:36&biw=1280&bih=909

Hon förstod efter ett tag att jag gillade farligt och farliga tjejer och då blev hon jätteglad! För hon var farligheten själv!

Hennes utseende gör så att man tänker att hon är en ängel och då spelar harpa hela dagen! Men absolut inte!

Hon kunde säga hemskt till en så att man nästan svimmade av: Nu kommer polismannen där borta att säga stopp och efter några minuter så kommer han att le och säga, ursäkta misstaget. Han var en snygg polisman med en lång rock som stod vid ett höstfärgat träd. Det var nästan så att rocken flög upp i höstvinden och han såg ung och trevlig ut! Men precis det som hon hade sagt skedde och man upplevde det som i en skräckfilm!

Hon brukade bjuda in tjejer till sitt rum och efter att tjejerna varit där så brukade dem vara chockade och konstiga. Jag varnade en gång en tjej och hon skrattade åt min varning och sa: Patrik, vi tjejer gör inte alltid sådant som ni killar fantiserar om. När hon kom tillbaka därifrån så var hon tystlåten och mycket tillbakadragen.

När jag mötte den här tjejen så var jag ihop med min tjej därhemma! Jag drog alltid en lättnadens suck när jag kom hem till vår skånegård efter mötet med henne. Det kändes ljuvligt att ha en vanlig tjej! Men när vi möttes så höll jag oftast hårt om henne eftersom hon kändes som det enda skyddet mot allt det elaka som hon visade mig i sin värld! Ibland hade jag mardrömmar om att hon kom hem till oss! Det räckte med enbart hon för att skrämma livet ur mig! Så tjejen får nog inte vara för farlig, för denna farliga tjejs rumpa har jag aldrig fantiserat om! Vet inte varför, men allt kändes som skräck kring den vackra flickan! Kanske lite för farligt!

Men annars så är rumpan kul hos tjejer och vanliga tjejer brukar ju ha en vanlig vacker tjejrumpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0